Angrerett, retur og reklamasjon

Angrerett, retur og reklamasjon

Dersom du angrer på kjøpet kan du returnere varen i henhold til bestemmelsene i angrerettloven. Angrefristen er 14 dager fra dagen du mottar varene. For å sende en retur til oss, benytter returseddelen som ligger i ordren. Mangler det en returseddel, tar du kontakt med oss på karianneodmann@icloud.com

Du er ansvarlig for at varene blir returnert i samme stand og mengde. Når vi mottar returen, håndterer vi denne og pengene vil bli refundert, ekslusivt returkostanden på 89kr. Dersom varen ikke leveres tilbake i samme stand og mengde er kjøper ansvarlig for eventuell reduksjon i tilbakebetalingen på grunn av verdiforringelse.

Dette kravet skal ikke være til hinder for at varen prøves på en varsom måte. Eventuelle merkelapper skal ikke fjernes.

Det er ingen bytterett på øredobber, sminke, og undertøy/badetøy. Salgsvarer kjøpt på nett kan ikke byttes eller returneres i butikk.

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette blir oppdaget, gi oss beskjed om at du ønsker å påberope en mangel. Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til karianneodmann@icloud.com

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Returner varen i vår butikk

Du kan returnere eller bytte varer fra vår nettbutikk i vår fysiske butikk i Storgata 10 i Fredrikstad innen 14 dager fra du mottok varen. Du må ha ordrebekreftelse tilgjengelig, enten på din mobiltelefon eller som utskrift.

Returner varen per post

Dersom du har tatt vare på ytteremballasjen varen kom i, og den fremdeles er i god stand, kan du benytte denne. Du velger selv fraktmetode, men vi anbefaler at du benytter en fraktmetode med sporing. Det er kunden sitt ansvar at pakken kommer frem til oss.

Utfylt angreskjema sendes som vedlegg når du bestiller fra oss, og kan lastes ned herfra. Du er ikke pålagt å benytte angreskjema. Dersom du ikke bruker angreskjema trenger vi at du identifiserer returen på annen måte, for eksempel ved å legge ved en lapp i pakken med ditt ordrenummer eller skrive en e-post til oss om at du returnerer en eller flere varer.

Varene med eventuelt utfylt angreskjema sendes til:

Pust Fredrikstad AS
Storgata 10
1607 Fredrikstad


Skroll til toppen